وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اوقات گران‌قیمت فراغت | چطور کلاس‌های تابستانه ارزان پیدا کنیم؟ راز تیغ زنی مامور قلابی از دلالان ارز خیابان امام خمینی(ره) مشهد سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات نقد جای خودش را به تخریب داده است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تداوم گرما در خراسان رضوی (۸ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۳۴۲۷
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تداوم گرما در خراسان رضوی (۸ شهریورماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا همچنان روند افزایشی دارد به گونه‌ای که شنبه هفته آینده دمای هوای مشهد به ۳۵ درجه می‌رسد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۸ درجه خنکترین و سرخس با پیشینه دمای ۳۷ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان ‌تایباد با ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۵ و ۳۲ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات ۳۲ درجه و در خنکترین ساعات به ۱۷ درجه خواهد رسید و شنبه هفته آینده دمای هوای مشهد به ۳۵ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری از ساعات بعدازظهر امروز به تناوب برای جنوب شرق و مناطق بادخیز مرکز استان افزایش سرعت وزش باد همراه با گردوخاک پیش‌بینی ‌می‌شود و دمای هوا همچنان روند افزایشی دارد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۷۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی احساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->